piątek, 31 października 2014

Napój rozgrzewający .

Witam. Imbir w swojej kuchni praktycznie używam prawie do wszystkiego, ale suszony. Świeży od czasu do czasu też kupowałam, ale czasem zostawał mi i wysychał. Postanowiłam od razu go zagospodarować i stąd ten mój napój. Bardzo się cieszę z tego mojego pomysłu.!


Urządzenie plastilowe ręczne, do tarkowania . Imbir 200g i cytrynę ( użyłam tylko jednej)dokładnie umyłam i starkowałam. (cytrynę uprzednio przekroiłam na pół.








Zakupiony miód.


Miąższ imbiru i cytryny połączony i wymieszany z miodem. Ilość składników dowolna. Łyżka lub  dwie.stanowi podstawę do sporządzenia szklanki rozgrzewającego napoju, zalanego wrzątkiem.
W mąższu znajdują się małe włókienka, które można łatwo przecedzić ( lub nie) przez sitko pastikowe.
Napój bardzo smaczny i przydatny w te jesienne i zimowe dni.
Pozdrawiam serdecznie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Komentarze są moderowane