czwartek, 9 października 2014

.Dynia w roli głównej.

Witam. Chciałabym Państwu przedstawić kilka dań z dodatkiem dyni. Ostatnio dynia jako warzywo po prostu mnie zafascynowała.


Sok z dyni i pomarańczy ze śmietanką.
Placuszki, w których składzie znajduje się: miąższ z dyni + mąka orkiszowa+ płatki owsiane+ 10 g drożdży+ 2 jajka+ cynamon,sól, cukier,( dałam stewię)  i soczek do wyrobienia wszystkich składników do konsystencji placuszków. Pierwszy raz  piłam sok z dyni i jadłam takie placuszki i to wszystko było bardzo smaczne.



Jajka sadzone na smażonej cebuli i pokrojonej w kostkę świeżej dyni .Potrawa  na gorąco idealna  na śniadanie. Również bardzo smaczna i mało kaloryczna.



Pieczone śliwki węgierki posypane cynamonem i pieczona pokrojona w kostkę dynia. Dynię i śliwki wymieszałam i zawekowałam w sloikach. Uzyskałam świetne powidła , już wypróbowałam do naleśników.

Warzywa( dynia, buraczki czerwone obrane i pokrojone, topinambur i marchew)  opakowane w folię do pieczenia:  Czas pieczenia około godziny przy 175 -ciu stopniach.
Wygodny sposób na uzyskanie różnych produktów żywieniowych w jednym czasie.

Pozdrawiam serdecznie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Komentarze są moderowane