sobota, 21 maja 2016

Jonizator wody alkalicznej i generator srebra koloidalnego.


Witam. Jonizator wody alkalicznej i generator srebra koloidalnego zakupiłam 7 marca  b.r.
Jestem zachwycona tym zakupem. W moim życiu, jak pamiętam byłam jeszcze tylko zachwycona  sokami- prowadząc pijalnię świeżych soków owocowo warzywnych przeszło 20 lat temu.
W jednym i drugim przypadku chodzi o zdrowie.Na razie dużo czytam na ten temat, ponieważ jest to dla mnie zupełna nowość.Otrzymałam wraz z produktem ,dokumentację na ten temat.



Jonizator wody alkalicznej i generator srebra koloidalnego.

Woda alkaliczna,


Woda kwasowa ,

Więcej.
Prezentownia24pl   (Proszę się pochwalić,że wiecie Państwo,  o  tej firmie ode mnie.)

Pozdrawiam serdecznie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Komentarze są moderowane