sobota, 18 stycznia 2014

Wieloskładnikowy chlebek deserowy.

Nastawiłam się dzisiaj na upieczenie chleba ze względów zdrowotnych. Wiadomo zima, brak ruchu, słońca(pomimo, że promienie słoneczne  mam z panelu grzewczego) postanowiłam wzmocnić się witaminowo. Stąd skiełkowana pszenica, wiórki kokosowe własnej roboty i mak.Nie zapisywałam  ilości produktów, ponieważ bardzo mi się spieszyło.A tu chlebek upiekł się okazały i pragnę się nim pochwalić.


Sposób wykonania: mak sparzyłam i przecedziłam przez gęste sitko i razem z skiełkowaną pszenicą zmieliłam.Dodałam wodę,drożdże,trochę sody oczyszczonej,wiórki kokosowe, mąkę, 2 jajka, 3 duże łyżki śmietany, 3 duże łyżki oleju, łyżeczkę soli,trochę olejku  migdałowego.Myślę, że to wszystkie składniki.Jeszcze trochę kropelek stevii do smaku.Chlebek pyszny i zdrowy. Maku użyłam ze względu na magnez, skiełkowaną pszenicę- moc witamin,a wiórki kokosowe-energię !
Serdecznie pozdrawiam.

Śnieżna poświata udostępniona przez Google+
Bardzo dziękuję !!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Komentarze są moderowane