poniedziałek, 9 grudnia 2013

Kasza jęczmienna - perłowa na słodko.

  Najczęściej na słodko przygotowywałam kaszkę manną lub płatki owsiane. Tym razem dla odmiany uprażyłam kaszę jęczmienną.

 
Sposób przygotowania: 1 szklanka kaszy
                                     2 szklanki wody
                                     2 łyżki oliwy
                                      imbir, sól do smaku.
Wszystkie składniki wymieszałam i uprażyłam na małym ogniu.
Pozostałe składniki: Upieczone śliwki,( własne w wekach) śmietana 18 %, rodzynki, owoce goji, ( rodzynki i owoce goji sparzyłam) wiórki kokosowe (własnej roboty).
Uprażoną kaszę wyłożyłam na talerz i dodałam pozostałe składniki. Danie nie wymaga dużo pracy i jest smakowite.(owoce słodzone stevią w kropelkach)
Życzę smacznego..



Wyjątkowo udają mi się wszystkie prażenia, po ostatnim zakupie kuchenki gazowej z płytą ceramiczną.
Na zdjęciu j/w
Pozdrawiam serdecznie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Komentarze są moderowane