wtorek, 17 września 2013

Własny jogurt z malinami.

Witam. Udało mi się dostać wyśmienite mleko prosto od krowy, a ponieważ często robię jogurty, postanowiłam i tym razem się tym zająć...



oto  przepis:
do garnka wlałam mleko (3 litry) podgrzałam tak , aby było dobrze ciepłe.Wcześniej kupiłam mały jogurt bio i  połączyłam z mlekiem. Następnie garnek, umieściłam w dużej torebce foliowej i otuliłam ciepłym kocem.Wszystkie te zabiegi są bardzo potrzebne, ponieważ bardzo ważne jest utrzymanie ciepła , przy fermentacji jogurtu. Przyrządzaniem  przeważnie zajmuję się wieczorem,aby mieć na rano świeży jogurt.


Garnek do sporządzania jogurtu, poniżej gotowy jogurt.

Maliny jak wyżej, poniżej koktajle malinowe.

Serdecznie pozdrawiam.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Komentarze są moderowane