niedziela, 6 września 2015

Pieczeń drobiowa z kiełkowaną ciecierzycą.

.Witam. Zapraszam na pieczeń drobiową.



Surowce: mięso uzyskane z kurczaka, 200g kiełkowanej ciecierzycy.3 jajka, 100g zielonego groszku.(mam własny)
Przyprawy: 5 ząbków czosnku, 50g drożdży, łyżeczka imbiru. pół łyżeczki pieprzu ziołowego i czarnego.mały pęczek pietruszki (drobno pokrojony) szczypta rozmarynu i majeranku. Sół do smaku.

Sposób
 przyrządzenia: mięso ,(wyozonowałam)  kiełkowaną cicierzycę , czosnek- zmieliłam na maszynce do mięsa.. Następnie połączyłam z pozostałymi składnikami i wymieszłam mikserem. Ułożyłam w foremkach do pieczenia i posypałam sezamem. Piekłam około godziny 200 stopni.


W słoiku znajduje się swieżo zmielony korzeń chrzanu doprawiony śmietaną,kwaskiem cytrynowym, szczyptą soli i cukru.  Latem chrzan jest wyjątkowo łagodny w smaku.



Do pieczeni zamiast bułki tartej użyłam skiełkowaną ciecierzycę .Wyjątkowo zdrowy i smaczny zamiennik.




Pozdrawiam serdecznie.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Komentarze są moderowane