czwartek, 28 maja 2015

EDEN - SPA - w 3 dni ! ! !

Witam. Tu znajdziecie  Państwo prawdziwą polską gościnnośc.  Ten  Ośrodek Leczniczo- Wypoczynkowy w Mielnie- Unieściu,  nawet na parę dni warto odwiedzić,  tak jak ja to zrobiłam.
Skorzystałam z biczy szkockich, masażu podwodnego i masażu pleców.Wszystkie zabiegi wykonane bardzo profesjonalnie, niczym jak w sanatorium. Nie omieszkałam również zadbać o swoją cerę, fundując sobie maskę z alg morskich.





Żywienie to cały inny dział. Byłam  na diecie1000-1100 kal. Było  ono tak skomponowane estetycznie  (jak to się mówi je się oczami) i  energetycznie, że nie miałam uczucia , np. ssania w żoładku z głodu. Można było również  zamówić  świeżo wyciskany soczek z marchewki,( muszę tu wspomnieć moją pijalnię soków w Koszalinie w latach osiemdziesiątych) a ostatnio nawet z cukinii. 
Do dyspozycji były również  jogurty  do swobodnego komponowania munu' z różnego rodzajami ziaren i nasion.


Na zdjęciu: jedno z dań np.schab pieczony w sosie własnym, jabłka pieczone z żurawiną.



W Ośrodku- sala jadalna.

Gabinet profesjonalnego ręcznego masażu podwodnego.




Kąpiel w basenie to sama przyjemność.




Miła bsługa basenowa.




Wschód słońca nad morzem o poranku.


Młodzież na spacerze.




Uzdrawiająca przechadzka nad brzegiem morza.








 Bardzo dziękuję za bardzo miło spędzony pobyt w tym Ośrodku i zachęcam inne osoby do skorzystania z bardzo bogatej oferty, którą przedstawia  Ośrodek "EDEN"


Pozdrawiam serdecznie.
P.s .Na pojedyńcze zabiegi wrócę tu na pewno.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Komentarze są moderowane