niedziela, 11 sierpnia 2013

Świeże powietrze i zdrowa żywność!


Zdrowie - ważne jest świeże powietrze,  zdrowa żywność -  w związku z tym , wszystkie nowinki innowacyjne w tym zakresie bardzo mnie interesują. Te moje priorytety jak się okazuje doskonale spełnia generator ozonu z funkcją jonizacji.

Jonizowanie powietrza (między innymi wg ulotki producenta) działa prozdrowotnie poprawiając samopoczucie dotleniając organizm. Jest to ważne ponieważ moja posesja jest usytuowana tuż przy ulicy i to o dużym natężeniu ruchu. Żeby ograniczyć wpływ zanieczyszczeń  została zamontowana na bramie osłona.

Jeśli chodzi o  ozonowanie  będę musiała poświęcić więcej czasu. Nie ukrywam, że jestem zaskoczona pozytywnie działaniem tego urządzenia. Tyle w mediach mówiło się o żywności z hormonami, lekami itp. A tu proszę mogę to zlikwidować!

Ozonowanie mięsa

Praktyczne zastosowanie (wg ulotki) generatora ozonu:
  1. Usuwanie bakterii, wirusów, , pleśni, grzybów, fungicydów,pestycydów i azotanów z owoców i warzyw w celu ich oczyszczenia i przedłużenia świeżości i trwałości.
  2. Odkażanie i odświeżanie mięsa, drobiu, jaj w celu usunięcia zanieczyszczeń metalicznych, mikroelementów, hormonów, antybiotyków itp.
  3. Ryby, owoce morza - ozonowanie jak mięsa.
  4. Ozonowanie ryżu, grochu, fasoli, kasz gruboziarnistych.
  5. Dezynfekcja zastawy stołowej, naczyń,sztućców, desek do krojenia.
  6. Ozonowanie wody pitnej
  7. Kąpiel ozonowa.
  8. Ozonowanie pomieszczeń: pokoi, kuchni, łazienek itp. skutecznie je dezynfekuje i usuwa wszelkie zapachy jak dym paperosowy, stęchlizny, zapach moczu, zwierząt domowych.
  9. Lodówki.
  10. Szafy ubraniowe, garderoby, szafki z obuwiem, pomieszczenia dla zwierząt zwłaszcza
  11. Samochody osobowe, środki transportu.
  12. Ozonowanie oliwy z oliwek.
Przyznacie Państwo,jak na jedno urządzenie to ma zalety nie do wiary.W tej chwili testuję zakupione produkty i przyznam, że najbardziej dotyczy to mięsa w/g mnie jest bardzo smaczne. W każdym bądź razie sprawdzam i oby to wszystko była prawda?

Pozdrawiam serdecznie
Teresa Jackiewicz



1 komentarz:

  1. Mam problem z ozonowaniem. Jak ozonowałam mięso i owoce w kuchni, to zauważyłam wzrost zardzewień na sztućcach, mimo tego, że były w szufladzie.

    OdpowiedzUsuń

Komentarze są moderowane