środa, 17 lipca 2013

Pieczone owoce

Do pieczenia wykorzystałam spady jabłek, które będą stanowiły bazę pieczonych owoców
Jabłka dokładnie umyłam, oczyściłam z gniazd nasiennych , szypułek i innych części niejadalnych. Pokroiłam w drobną kosteczkę bez obierania ze skórki.

Wyłożyłam na brytfankę, następnie dodałam tym razem (będą i inne wersje) czarną porzeczkę i agrest. Całość oprószyłam solą, cynamonem i imbirem. Wstawiłam do piekarnika. Okres pieczenia około 1 godziny. Temperatura 125 stopni.


Po upieczeniu całość owoców skropiłam kropelkami ze stewii do smaku.


Upieczone owoce poukładałam w pojemnikach dostosowanych do zamrożenia.Owoce wykorzystam jako dodatek witaminowy do ryżu, makaronu, lodów itp.

Serdecznie pozdrawiam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Komentarze są moderowane