środa, 3 sierpnia 2011

Moje bieganie.

Od lat staram się chociaż pół godziny dziennie przeznaczyć na swój relaks. Dzisiaj było to było bieganie po piasku ( mam na swojej posesji mini plażę) i muszę przyznać ,że nie czuję się wcale zmęczona. Moje ciśnienie to: 133- 86, puls 77, jak tak dalej pójdzie kto wie ,czy nie będę brała udziału w biegu na 5km.


Najważniejsze jednak to zdrowie, a co ja dzisiaj jadłam na śniadanie:
Pieczywo deserowe około 100 gram posmarowane masłem.Sałatkę : 1 jajko ugotowane na twardo,obrane ze skórki żółte pomidorki (uwielbiam) 1 mała cebula. Wszystko pokroiłam w kostkę(cebulkę drobniej), dodając małą łyżeczkę otrąb pszennych,
łyżeczkę śmietany i majonezu, sól i imbir do smaku.
Herbata zielona z listkami melisy.
Bardzo mi to wszystko smakowało.


Pozdrawiam Opcje posta

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Komentarze są moderowane