poniedziałek, 13 kwietnia 2015

W okienku jak w lustrze...

Witam. W okienku jak w lustrze można się przeglądać, a to za sprawą tajemniczego produktu (przynajmniej dla mnie) jakim jest H2O NANO CERAMIKA I SZKŁO.


"W ulotce na ten temat (między innymi) -  zabiezpiecza przed zanieczyszczeniami atmosferycznymi, kurzem,osadami z kamienia, powierzchnia w dużej mierze będzie się samooczyszczać."

Jak wynika ze zdjęcia samochody przemykają bezpośrednio pod moimi oknami, nie mówiąc o zanieczyszczeniach atmosferycznych.!
Można sobie wyobrazić mój zachwyt po uzyskaniu tego produktu - będę miała czyste okna (wystarczy przetrzeć suchą ściereczką) przynajmniej trzy do czterech lat. Nawet gdyby to miało trwać nawet rok to ja już się cieszę.
Produkt ten jest ekologiczny.

Próbowałam również H2O Nano Tekstylia .Zwilżyłam tym produktem pokrycia przy krzesłach.
Będę obserwować czy powstałe zabrudzenia będę mogła usunąć przy pomocy suchej ściereczki.

-



 Z dnia na dzień pojawia się na rynku tak dużo nowości, że aż zapiera dech w piersiach. Mamy zamiar położyć na dachu moduły fotowoltaiczne w celu uzyskania energi elektrycznej ze słońca.
Podukty o których pisałam  to - POWŁOKI HYDROFOBOWE. Chyba mi się zakręci w głowie !    

Pozdrawiam serdecznie

.

4 komentarze:

  1. Witam serdecznie
    Jak sprawuje się powłoka hydrofobowa na oknach?

    OdpowiedzUsuń
  2. Upłynęło już 2 miesiące od zastosowania powłok hydrofobowych, a moje okienka lśnią jak "malowanie". Cieszę się bardzo !!!.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Cieszę się bardzo że wszystko jest ok i aby jak najdłużej to działało.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Już nie jesteśmy oficjalnym dystrybutorem H2O Nanotechnology, zmieniliśmy nazwę firmy na HadwaoNet i już od marca zapraszamy Panią do nas na zakupy. Prosimy się odezwać do nas a otrzyma Pani rabacik :)

    OdpowiedzUsuń

Komentarze są moderowane